Preview Campaign 7/2010 (1 Oktober - 13 November 2010) CLOSE


Salam readers...

ni saya preview dulu salah satu barang MESTI ADA!!

HARGA PROMOSI RM82 (exclude postage)

tempahan dibuka sekarang. email saya di adzlifah@gmail.com

kronologi : Pre-Order 1
1. tempoh tempahan : bermula sekarang
2. tempoh pembayaran dan pengesahan : bermula 1 oktober 2010
3. 1 oktober : saya ambil barang distokis
4. 2 oktober : proses penghantaran/pos

email kpd saya :
1. nama
2. no hp & emel
3. alamt penghnataran
4. kuantiti barang

Sila cepat dia dapat!!

p/s: pengalaman saya jual tupperware ni, set PRECIOUS BABY COLLECTION ni selalunya cepat habis

Fiza, 0124665282


update on 8/10/2010 ~ kepada yang membeli, terima kasih atas kepercayaan dan sokongan anda!! :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails